Rygg.

I dag var det ryggen som stod for tur på treningsprogrammet. Fikk også tatt triceps litt.
Jeg var innom øvelsene.
Nedtrekk
Stående roing
Sittende roing
Reverse PecDec
Rygghev
Nedtrekk triceps m tau
Nedtrekk triceps m stang.

Pulsklokkeverdier:
Tid: 01:03:38
Kcal: 506
Gj puls: 135
Max puls: 164



4 kommentarer

Penetta

30.01.2013 kl.17:30

Nydelig blogg du har :)
Bra treningsøkt :)) så flink du er jobber og står på:)

ingvild

30.01.2013 kl.18:23

Du ser flott ut! Bra jobbet! :)

Malin

31.01.2013 kl.15:53

Kom over bloggen din gjennom Kristina Skarpenes sin blogg.. Jeg må bare si WOW!

Husker jeg spilte litt håndball med deg for lenge lenge siden, og jeg må bare bøye meg i støvet!

Du er virkelig et levende bevis på at trening, et riktig kosthold og svette timer på treningssenteret gir resultater! Stå på :) Kommer til å titte innom igjen, dette var motiverende! :) Og som kostholdsveileder og kommende PT gjør det meg glad å se når mennesker tar riktige valg i livene sine! :))

Igjen WOW!

Skriv en ny kommentar

Silje

Silje

25, Bergen

Kommer til å skrive om oppturer og nedturer til mitt mål. Og ellers det som måtte falle meg inn.

Matbloggtoppen

Kategorier

Arkiv

hits