Denne ukens trening og nedgang.

Har endelig fått øynene opp igjen for intervall trening.
Jeg kjører de på møllen, der jeg "jogger" på ca 8-9 km/t i ett minutt på flatbakke, så er det ned i 6 km/t med stigning i ett minutt.
Dette gjør gjør jeg i 22 minutter, hele greia tar ca 35 min, da jeg først har 8 min oppvarming og 5 min nedtrapping etterpå.



Så på Onsdag 12.12.12 ble denne økten gjennomført.

Photobucket
Kcal: 399
Gj puls: 147
Max puls: 173


Og Fredag 14.12.12 Ble denne gjennomført, her med en del styrkeøvelser etter intrevall trening. (jada måtte snakke med en kompis, derfor pulsen sank en del midt i styrken)

Photobucket
Kcal: 517
Gj puls: 141
Max puls: 174

 


Og i dag 16.12.12 ble denne økten gjennomført, her også med styrkeøvelser på slutten.

Photobucket
Kcal: 496
Gj puls: 148
Max Puls: 176


Så noen herlige økter var gjennomført denne uken.
Og det vises på vekten, ned 1,9 kg denne uken og vekten viser nå "bare" 118 kg. 
Det vil si ned 28,2 kg og 19,7 av de kg er etter operasjonen.


Rimelig svett og god etter intervallene.


4 kommentarer

Silje Helen

16.12.2012 kl.17:25

Så flink du er :D STÅ PÅ!!!!

slankmedmat

16.12.2012 kl.17:33

Så flink! Herlig når man får det til=)

aoihoshi

20.12.2012 kl.11:39

Hvilken pulsklokke har du ?

Og tåler den vann. Og evt åssen måler den kcal i vann?

Silje

21.12.2012 kl.23:57

aoihoshi: Har polar rcx5 og den måler pusel hele veien ja.
Jeg bruker den når jeg svømmer og det måler den fint, bruker den også når jeg dykker, den klarer å måle med våtdrakt, men ikke med tørrdrakt. :D

Skriv en ny kommentar

Silje

Silje

25, Bergen

Kommer til å skrive om oppturer og nedturer til mitt mål. Og ellers det som måtte falle meg inn.

Matbloggtoppen

Kategorier

Arkiv

hits