Spinning.

Jeg har stort sett helt siden jeg begynte med spinning likt det, og synes det har vært en super treningsform. Du kan bestemme mye selv, og la dagsformen din bestemme litt hvor hard timen skal være. Og lar du instruktøren pushe deg, så kan man virkelig få mye ut av en spinningtime.

Som nevnt tidligere meldte jeg meg på http://www.pre-tour.no/ noe som gjør at jeg må på minst 2 spinningtimer i uken, i 15 uker. Nå er ikke 2 timer på 7 dager så mye, men jeg vil ikke gape over ett for stort gap, det skal klaffe i forhold til jobb, familie, venner og ikke minst styrketreningen.

Så i går startet jeg helgen med en dobbel spinningtime, først spinn 45 også spinn 45 intrervall. Det jeg oppdaget på denne dagen var at jeg begynner å få mer kontroll på tråkket mitt, virkelig bruke både fremside og bakside av lår. Og det er så herlig når man merker fremgang.

Uansett pulsklokkeverdier fra timene:

Tid: 01:47:28
Gj puls: 147
Max puls: 175
Kcal: 1060



5 kommentarer

Rachel : )

31.mar.2012 kl.16:00

Godt å trene :)

Malin Beathe

31.mar.2012 kl.16:00

spinning er faktisk noe av det eneste jeg syns er morsomt når det gjelder trening:)

theresekristina

31.mar.2012 kl.16:29

Flink! :)

Fra tjukk til smukk

31.mar.2012 kl.16:40

Flinkusen!

Nå er det så lenge siden jeg har spinna, men fra neste uke endrer treningen seg endel, så da blir det masse spinning.. Intervallspinning. GRØSS! Fælt, men deilig.;)
har ikke vært på spinning på år og dag :)

Skriv en ny kommentar

Silje

Silje

25, Bergen

Kommer til å skrive om oppturer og nedturer til mitt mål. Og ellers det som måtte falle meg inn.

Matbloggtoppen

Kategorier

Arkiv

hits