God trøkk.

 

For en herlig trening.
Hadde god økning på mange av øvelsene mine i dag.
Og jeg merker at selv om jeg lever på lavkarbo så har jeg ett godt trøkk, og føler ikke mangel på energi.
Og føler nå at jeg har fått tilbake den treningsgleden jeg ikke helt hadde for noen uker og mnd siden.
Jeg var innom øvelsene:

Beinpress
Strak mark
Glute Bridge med overkropp hevet (15 kgs vekt oppå)
Rygghev på bosu
Bredt nedtrekk
Revers Pecdec
Roing
Nedtrekk med tau for triceps

Pulsklokkeverdier:
Tid: 01:09:14
Kcal: 681
Gj puls: 147
Max puls: 171



Som dere ser i midten der kom jeg i snakk med en kamerat og pulsen sank..  men ellers en kjempe god trening.




Så har jeg ett spørsmål til dere, viss dere skulle satt sammen ett fullkrops program, hva øvelser ville dere valgt?

3 kommentarer

Maria

14.feb.2012 kl.23:14

Så bra!

Jeg ville hatt med knebøy i alle fall. Jeg tar straks 60 kilo i beinpress, men 30 i knebøy fordi det er en større belastning i kroppen, og blir sliten på en helt annen måte. Planken aktiverer jo også mange muskler, så i alle fall de to! :)

Fra tjukk til smukk

14.feb.2012 kl.23:36

Knebøy, markløft, stangroing, militærpress, benkpress, nedtrekk (ikke alle på samme dag da.:p) Også pilatesøvelser for magen, glute bridge for rumpa. Og sikker mange fler.:p
Kjempe fin økt! :D Så deilig å ha tilbake treningsgleden, den kommer og går litt hos de fleste, men bra du ikke gir opp! :)

Skriv en ny kommentar

Silje

Silje

24, Bergen

Kommer til å skrive om oppturer og nedturer til mitt mål. Og ellers det som måtte falle meg inn.

Matbloggtoppen

Kategorier

Arkiv

hits